A Könnyenfogyok.hu teljes átdolgozása, keresőoptimalizálás, komplett online marketing stratégia

Kedvencek közé

Komplett egésszégügyi online marketing koncepció: Könnyenfogyok.hu

2013-11-07


A könnyenfogyok.hu egy működő weboldal volt, mikor cégünk megbízást kapott átdolgozására. Az előző honlapmotort és designt a Carnation készítette, kb. egy évvel az előtt, hogy mi átvettük azt. Megbízónk komplett online marketing stratégiát kért, melynek célja az oldal látogatottságának növelése, valamint a motor keresőoptimalizált honlapmotorra cserélése. Az eredmények magukért beszélnek: 5 hónap alatt meghétszereztük a Könnynenfogyok.hu látogatottságát.


A fogyókúra online marketingje

Megrendelőnk célja volt, hogy a „kuruzsló” fogyókúrák helyett az oldal látogatóit rávegyük arra, hogy testsúlyuk csökkentéséhez vegyék igénybe háziorvosuk segítségét, tanácsait. Az első körben az online marketing stratégia a fogyókúrázók számára szükséges alapvető elemeket tartalmazta: blog, fórum, online tanácsadás, fogyókúrás cikkek, GYIK, fogyáshoz szükséges kalkulátorok, táblázatok, lexikális adatok. A legnagyobb látogatói dömpinget az Expedient által tervezett és kivitelezett online fogyókúra blog verseny hozta: több, mint 200 nevező és blogoló használta napi szinten az oldalt, és hívta meg ismerőseit, a versenyben való jobb helyezés reményében. Az oldal fejlesztésére a 2010-s évre is kidolgoztunk egy marketing startégiát, melyben az offline marketing elemek és a Teljeskörű Internetes Jelenlét elérése is megjelentek, azonban megrendelőnk anyagi nehézségei sajnos ennek kivitelezését már nem tették lehetővé. A stratégia megvalósulása esetén a Könnynefogyok.hu a fogyás témakörben megkerülhetetlen központi portállá vált volna.

Keresőmarketing és keresőoptimalizálás fogyás témakörben

A portál átvételekor az minimálisan sem felet meg a keresőoptimalizálás követelményeinek, így az új portál befutásáig a keresőmarketing egyéb elemeit kellett alkalmaznunk. Futattunk Google Adwords kampányt és az ETARGET-nél is kipróbáltunk a témakörben egy kisebb hirdetési csomagot. Miután a portál átkerült az Expedient által 2004-óta a SEO kutatásaink alapján folyamatosan fejlesztett Hybrid portálmotorra, és megkezdtük a keresőoptimalizálást, a PPC kampányt folyamatosan leépítettük. Bár az oldal forráshiány miatt jelenleg nem frissül, a keresőoptimalizálás eredményei még mindig jól láthatóak: mind a mai napig a portál 2. az egyébként igen nehéz, fogyás szóra 817.000 találatból! A keresőoptimalizálást nem csak vertikálisan, az ügyfél által kért 20-30 kifejezésre, hanem horizontálisan is végeztük. Az oldal több tízezer szóra az elsők között jön a Google találati listáján. Ennek megfelelően a már „befagyasztott” oldal is több, mint 30.000 látogatót vonz havonta. A 2010-es koncepciónk megvalósulása, valamint az oldal frissítése ennek háromszorosát hozhatta volna.


Ossza meg!

 

Mit ér egy szép honlap, ha senki nem látogatja? Mit ér egy magas látogatottságú weboldal, ha az megjelenésében nem tükrözi cége szakértelmét?

 

Ugye Ön sem szeretné ha látogatói negatív képet alakítanának ki Önről, még mielőtt a vásárlóivá válnának?

 

Több éves szakértelemmel és tapasztalattal a hátunk mögött olyan komplett online megoldást kínálunk mely a mikro, kis- és középvállalkozások számára versenyképes pozíciót biztosít.

 

Marketing blog ízelítő

 

Hogyan írj jó hírlevelet

Az e-mail hírlevél igen régi, de elterjedt eszköz az online marketingben. Sokan úgy gondolják, hogy idejétmúlt és a közösségi médiában vagy blogolásban látják a jövőt. De nem, ez nem a múlté, nem vesztett fényéből és fontosságából. Gyakorlatban egyre jobban teljesít!  Tovább

2018-06-04

7 Marketing trend az idei évre

A marketing világa állandóan változik, pláne a közösségi média modern világában.  A brendeknek folyamatosan kihívás hogy versenyképesek maradjanak a piacon. Íme néhány  tendencia amivel érdemes foglalkozni Tovább

2018-06-01

REDESIGN

Mostanra az emberek mindent az interneten intéznek, legyen ez vásárlás, szórakozás, tájékozódás, kapcsolatteremtés, ügyintézés, cégek felkutatása stb. Ez van felgyorsult világban élünk!    Tovább

2018-06-01

A színek jelentősége a marketing világában

A marketingben tudatosan építenek a színekre, ugyanis számos kutatás és vizsgálat kimutatta, hogy a gyors döntésen alapuló vásárlások 80%-ánál színek alapján történik a döntés egy adott termék mellett. Így a színekre és hatásaikra mind a kereskedelemben, csomagolásokon, termékeken, reklámokban nagy hangsúlyt fektetnek! Tovább

2018-05-30

A jó design jó üzlet

De mi is az a jó design?! Gyakran feltett kérdés, rengeteg válasszal. Most összegyűjtöttük 2018 legdominánsabb trendjeit.   Tovább

2018-05-30

2018-as webdesign trendek

Mikor foglalkoztak utoljára a weboldalával? Tovább

2018-05-28

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Több, mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég keres Budapest XIV. kerületében lévő székhelyére programozó kollégát, első sorban sitebuild, frontend feladatok ellátására. Csatlakozz egy fiatalos csapatba, ahol szakmailag is fejlődhetsz változatos munkáinknak köszönhetően!   Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2018-03-21

A Sony World Photography Awards 2017 döntős képei

A Sony World Photography Awards 2017 lélegzetelállító döntős képei

A Sony World Photography Awards, ami az egyik legnevesebb esemény a profi és amatőr fotóművészek körében, nemrégiben közzétette a döntős versenyzők képeit. Tovább

2017-06-16

z generáció marketing

A Z generáció – A digitális bennszülöttek a piacon

A Z generáció, azaz a jelenlegi 13-17 évesek, már mobillal kezdték az iskolát. Ellentétben az Y generációval, akik a mobilhasználat úttörői voltak, a Z tinik már bennszülötteknek számítanak. Tovább

2017-05-18

Google Earth újdonságok

Újítások a Google Earth-ben

A Google nemrégiben átalakította, megújította az Earth-öt, és egy dolog bizonyos, hogy megérte két évet várni rá. Tovább

2017-05-12

További cikkek