Hogyan írj jó hírlevelet

Kedvencek közé

2018-06-04

Hogyan írj jó hírlevelet


Az e-mail hírlevél igen régi, de elterjedt eszköz az online marketingben. Sokan úgy gondolják, hogy idejétmúlt és a közösségi médiában vagy blogolásban látják a jövőt. De nem, ez nem a múlté, nem vesztett fényéből és fontosságából. Gyakorlatban egyre jobban teljesít! 


Igaz, hogy az évek során egyre kevesebb időt töltenek az emberek e-mailek törölgetésével és gyors átfutásával, viszont az elmélyült olvasásra egyre több időt szánnak. Az elmúlt hat évben ugyanis folyamatosan nőtt az e-mailek olvasásával eltöltött idő. Részben az okostelefonok elterjedése- és a levelező applikációk fejlődése miatt, részben mert egyre több dologra használjuk a mobilunkat. Utazás közben, vagy csak mert épp unatkozunk elkezdünk olvasgatni, nézelődni. Éppen ezért fontos egy jó hírlevél megszerkesztése, ami leköti az olvasót! Most összeszedtük néhány pontban, hogyan is tedd ezt!

 

 

  • Az edukáció legyen a cél ne a reklám!

90% legyen edukációs tartalom a maradék 10% pedig a promóció, de ez is csak indokolt esetben. Ha nincs semmi hír vagy újdonság a cégeddel kapcsolatban, a promóciós rész el is hagyható! A lényeg, hogy foglalkozz az olvasóiddal és ne csak a pénztárcát lásd bennük!

 

  • Tájékoztasd az olvasót már a feliratkozásnál!

Tegyük világossá az olvasó számára, hogy milyen tartalomra számíthat és milyen rendszerességgel. Kerüljük a hosszabb terjedelmű tartalmakat, ha szeretnénk, hogy valóban a levelünk végére érjenek. 

 

 

  • Kreatívan fogalmazd meg a tárgyat!

A tárgyra mindig kiemelt figyelmet kell fordítani, hiszen a hírlevelek 69%-a a tárgysor miatt kerül a spam mappába. Egy kreatívan megfogalmazott tárgysorra viszont szívesen kattint az ember. Kerüld a spamre utaló jeleket, mint a folytonos nagybetű használata vagy a speciális karakterek! De használhatsz például számokat figyelemfelkeltés a miatt, vagy egy jól megfogalmazott kérdésre is szívesebben kattint az ember.

 

  • CTA

Legyen az olvasok számára egyértelmű, hogy mit várunk tőlük akár blogpost elolvasása egy linken keresztül, vagy az e-mail megosztása az ismerősök között. Linkek helyett inkább gombokat használj, mobilról ugyanis kényelmesebb a használatuk. Legyen könnyen észrevehető a CTA-d, használj kontrasztos színeket!

 

 

  • Minimalista

Használj elegendő teret és kevés szöveget. Minimalista design a könnyebb áttekinthetőség miatt. A tartalom inkább csak ízelítő legyen a weboldal tartalmából. Az olvashatóság érdekében szedd a túl hosszú mondatokat rövidebbekre. Töltelékszavak nélkül fogalmazz, tömör és lényegre törő mondatokkal.  

 

  • A képekhez tartozzon alt text

Álltalában alapértelmezett beállítással használjuk a levelező rendszerünket ezért az képeket nem tölt be. Az alt text helyettesíti a képünket, ami akkor fontos, ha a képünk egy CTA link.

 

  • Könnyű leiratkozás 

A jó kedélyek megőrzése érdekében legyen az olvasó számára könnyű és gyors a leiratkozás!

 

  • Megfelelő küldési időpont

Az időzítés az e-maileknél és a hírleveleknél ugyanúgy fontos mint a közösségi médiában. Ha éjszaka érkeznek, reggel csak automatikusan törli az ember olvasatlanul, ugyanis nincs ideje rendesen átfutni azokat. Megfelelő időzítés lehet a délelőtt 10 és a délután 3 közötti időintervallum.  A legrosszabb megnyitási arányt délután 6 és 7 között érheted el.

 

  • Reszponzív hírlevél

Az e-mailek nagy részét ugyanis mobilról olvassák, ezért fontos, hogy reszponzív designnal tervezzük meg az e-maileket is! 

 

 

 

Hírlevél design trendek
•    Animált gifek
•    Dinamikus történetmesélés
•    Flat design
•    Kifinomult tipográfia
•    Interaktivitás


Az olvasó mindig nagyobb figyelmet szentel egy e-mailnek, mint egy közösségi médiás bejegyzésnek! Úgyhogy fontos energiát fektetni egy jó hírlevél megszerkesztésébe! 


Ossza meg!

 

Mit ér egy szép honlap, ha senki nem látogatja? Mit ér egy magas látogatottságú weboldal, ha az megjelenésében nem tükrözi cége szakértelmét?

 

Ugye Ön sem szeretné ha látogatói negatív képet alakítanának ki Önről, még mielőtt a vásárlóivá válnának?

 

Több éves szakértelemmel és tapasztalattal a hátunk mögött olyan komplett online megoldást kínálunk mely a mikro, kis- és középvállalkozások számára versenyképes pozíciót biztosít.

 

Marketing blog ízelítő

 

Hogyan írj jó hírlevelet

Az e-mail hírlevél igen régi, de elterjedt eszköz az online marketingben. Sokan úgy gondolják, hogy idejétmúlt és a közösségi médiában vagy blogolásban látják a jövőt. De nem, ez nem a múlté, nem vesztett fényéből és fontosságából. Gyakorlatban egyre jobban teljesít!  Tovább

2018-06-04

7 Marketing trend az idei évre

A marketing világa állandóan változik, pláne a közösségi média modern világában.  A brendeknek folyamatosan kihívás hogy versenyképesek maradjanak a piacon. Íme néhány  tendencia amivel érdemes foglalkozni Tovább

2018-06-01

REDESIGN

Mostanra az emberek mindent az interneten intéznek, legyen ez vásárlás, szórakozás, tájékozódás, kapcsolatteremtés, ügyintézés, cégek felkutatása stb. Ez van felgyorsult világban élünk!    Tovább

2018-06-01

A színek jelentősége a marketing világában

A marketingben tudatosan építenek a színekre, ugyanis számos kutatás és vizsgálat kimutatta, hogy a gyors döntésen alapuló vásárlások 80%-ánál színek alapján történik a döntés egy adott termék mellett. Így a színekre és hatásaikra mind a kereskedelemben, csomagolásokon, termékeken, reklámokban nagy hangsúlyt fektetnek! Tovább

2018-05-30

A jó design jó üzlet

De mi is az a jó design?! Gyakran feltett kérdés, rengeteg válasszal. Most összegyűjtöttük 2018 legdominánsabb trendjeit.   Tovább

2018-05-30

2018-as webdesign trendek

Mikor foglalkoztak utoljára a weboldalával? Tovább

2018-05-28

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Több, mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég keres Budapest XIV. kerületében lévő székhelyére programozó kollégát, első sorban sitebuild, frontend feladatok ellátására. Csatlakozz egy fiatalos csapatba, ahol szakmailag is fejlődhetsz változatos munkáinknak köszönhetően!   Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2018-03-21

A Sony World Photography Awards 2017 döntős képei

A Sony World Photography Awards 2017 lélegzetelállító döntős képei

A Sony World Photography Awards, ami az egyik legnevesebb esemény a profi és amatőr fotóművészek körében, nemrégiben közzétette a döntős versenyzők képeit. Tovább

2017-06-16

z generáció marketing

A Z generáció – A digitális bennszülöttek a piacon

A Z generáció, azaz a jelenlegi 13-17 évesek, már mobillal kezdték az iskolát. Ellentétben az Y generációval, akik a mobilhasználat úttörői voltak, a Z tinik már bennszülötteknek számítanak. Tovább

2017-05-18

Google Earth újdonságok

Újítások a Google Earth-ben

A Google nemrégiben átalakította, megújította az Earth-öt, és egy dolog bizonyos, hogy megérte két évet várni rá. Tovább

2017-05-12

További cikkek