Az Amic Könyvelő Iroda online marketing tanácsadója az Expedient Kft. keresőoptimalizálás és közösségi média marketing (Facebook, Twitter), segítségével egy hatékony online jelenlétet hozott létre az induló vállalkozás számára!

Kedvencek közé

Közösségi média marketing és keresőoptimalizálás eredmények egy kezdő vállalkozás esetében

2013-11-07


„Az Amic Kft. a cég megalakulása után sokféle sales eszközzel próbálkozott, ezekre kisvállalkozási viszonylatban elég sok pénzt el is költöttünk. Mára mindezekkel felhagytunk, csupán a honlap és a személyes ajánlások maradtak. A honlapról érkező megkeresések folyamatosak, hamar megtérült a befektetett pénz. Pénzügyi szakemberként is ki tudom jelenteni, hogy cégünk tanácsadása gyorsan megtérülő befektetés!” Baumann Anita Amic Kft. ügyvezetője



Honlapkészítés kisvállalkozásoknak – egy sikertörténet

Honlapkészítés  és szociál média marketing egy könyvelő iroda részre

Az Amic Kft. könyveléssel és adótanácsadással foglalkozik. Az Expedientet a cég vezetője, Bauman Anita (06-70-332-72-29) kérte fel a vállalkozás teljes körű online marketing jelenlétének koordinálására és kivitelezésére.  Az Amic induló vállalkozásként korlátozott büdzsével rendelkezett, azonban az ügyvezető ismerve az Interneten való megfelelő megjelenés jelentőségét, hatékony honlapot és kapcsolódó social media megjelenést kértek. 2010 elején elkészítettük hát az amic.hu weboldalt és nekiálltunk a közösségi média kampányok megszervezéséhez.

Látogatószám növelés a keresőoptimalizálás segítségével

Az Amic Kft. honlapján a horizontális keresőoptimalizálás volt az elsődleges célunk. A horizontális SEO ismérve, hogy sok, akár több ezer kifejezésre az első találatok között jön a weboldal a keresők találati listáján. Az amic.hu Google Analitycs statisztikáját megnézve ez már eddig is sikeresnek mondható: 2200 olyan szó és kifejezés van, melyre az elsők között találtak rá az Interneten szörfözők a Google-ban és jöttek az Amic.hu oldalra! Ennek megfelelően az Amic.hu látogatottsága meghaladta a 10.000 egyedi látogatót!

Látogatószám növelés a szociál média marketing segítségével

Az Amic Kft. számára a hivatalos Facebook oldal mellett (lásd itt) létre hoztunk egy kreatív oldalt is. A kreatív oldal célja az volt, hogy olyan kisvállalkozások cégvezetőit érjünk el, akik döntéshozók az adótanácsadás és könyvelés témakörben. Még a Parlamenti választások előtt, az aktuálpolitika hullámaira kapaszkodva elindítottuk a „Valódi adócsökkentést a Kisvállalkozásoknak” Facebook oldalt. Az oldalnak hamar több, mint 600 követője lett, akik nagy valószínűséggel (a témából adódóan) a KKV-k vezetői közül kerültek ki.  Az Amic.hu-ra felkerülő, és a célcsoportot nagy valószínűséggel érdeklő hírekből ebbe a csoportba is posztolunk ki linkeket, így csábítva át a célközönséget a weboldalra. A kampányok eredményessége felől nincs is kétségünk: a Facebook a 3. legtöbb látogatót küldő hivatkozó hely az amic.hu statisztikájában!

Látogatószám növelése a Totális Internetes Jelenlét (TIP) segítségével.

A Szent István Egyetem Marketing Intézetében tanítva igyekszem megértetni tanítványaimmal is, hogy egy vállalkozás online jelenlétének legfőbb pillére a Totális Internetes jelenlét (Total Internet Presence, TIP). Ez röviden összefoglalva annyit jelent, hogy ma már nem elég az, ha egyszerűen csak van egy honlapunk, és „fent vagyunk a Neten”, sőt már az sem elég, hogy keresőoptimalizált honlapunk van. Mindenhol ott kell lenni, és ráadásul, minőségi formában. Keresők, Facebook, Twitter, Startlap stb.  Az Amic viszonylag szűk büdzséjéből ugyan a TIP teljes körű megvalósítására nem volt lehetőségünk, azonban így is  több, mint 74 helyről érkeztek látogatók az amic.hu-ra az analitika tanulsága szerint.


Ossza meg!

 

Mit ér egy szép honlap, ha senki nem látogatja? Mit ér egy magas látogatottságú weboldal, ha az megjelenésében nem tükrözi cége szakértelmét?

 

Ugye Ön sem szeretné ha látogatói negatív képet alakítanának ki Önről, még mielőtt a vásárlóivá válnának?

 

Több éves szakértelemmel és tapasztalattal a hátunk mögött olyan komplett online megoldást kínálunk mely a mikro, kis- és középvállalkozások számára versenyképes pozíciót biztosít.

 

Marketing blog ízelítő

 

Hogyan írj jó hírlevelet

Az e-mail hírlevél igen régi, de elterjedt eszköz az online marketingben. Sokan úgy gondolják, hogy idejétmúlt és a közösségi médiában vagy blogolásban látják a jövőt. De nem, ez nem a múlté, nem vesztett fényéből és fontosságából. Gyakorlatban egyre jobban teljesít!  Tovább

2018-06-04

7 Marketing trend az idei évre

A marketing világa állandóan változik, pláne a közösségi média modern világában.  A brendeknek folyamatosan kihívás hogy versenyképesek maradjanak a piacon. Íme néhány  tendencia amivel érdemes foglalkozni Tovább

2018-06-01

REDESIGN

Mostanra az emberek mindent az interneten intéznek, legyen ez vásárlás, szórakozás, tájékozódás, kapcsolatteremtés, ügyintézés, cégek felkutatása stb. Ez van felgyorsult világban élünk!    Tovább

2018-06-01

A színek jelentősége a marketing világában

A marketingben tudatosan építenek a színekre, ugyanis számos kutatás és vizsgálat kimutatta, hogy a gyors döntésen alapuló vásárlások 80%-ánál színek alapján történik a döntés egy adott termék mellett. Így a színekre és hatásaikra mind a kereskedelemben, csomagolásokon, termékeken, reklámokban nagy hangsúlyt fektetnek! Tovább

2018-05-30

A jó design jó üzlet

De mi is az a jó design?! Gyakran feltett kérdés, rengeteg válasszal. Most összegyűjtöttük 2018 legdominánsabb trendjeit.   Tovább

2018-05-30

2018-as webdesign trendek

Mikor foglalkoztak utoljára a weboldalával? Tovább

2018-05-28

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Több, mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég keres Budapest XIV. kerületében lévő székhelyére programozó kollégát, első sorban sitebuild, frontend feladatok ellátására. Csatlakozz egy fiatalos csapatba, ahol szakmailag is fejlődhetsz változatos munkáinknak köszönhetően!   Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2018-03-21

A Sony World Photography Awards 2017 döntős képei

A Sony World Photography Awards 2017 lélegzetelállító döntős képei

A Sony World Photography Awards, ami az egyik legnevesebb esemény a profi és amatőr fotóművészek körében, nemrégiben közzétette a döntős versenyzők képeit. Tovább

2017-06-16

z generáció marketing

A Z generáció – A digitális bennszülöttek a piacon

A Z generáció, azaz a jelenlegi 13-17 évesek, már mobillal kezdték az iskolát. Ellentétben az Y generációval, akik a mobilhasználat úttörői voltak, a Z tinik már bennszülötteknek számítanak. Tovább

2017-05-18

Google Earth újdonságok

Újítások a Google Earth-ben

A Google nemrégiben átalakította, megújította az Earth-öt, és egy dolog bizonyos, hogy megérte két évet várni rá. Tovább

2017-05-12

További cikkek