Nagyvállalati referencia - Online PR tanácsadás, keresőoptimalizálás és honlapkészítés a Junior Zrt részére

Kedvencek közé

Online PR és honlapkészítés a Junior Zrt részére

2013-11-07


Online PR tanácsadás, keresőoptimalizálás és honlapkészítés a Junior Zrt részére

Referencia: Komplett online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, honlapkészítés és online PR a Junior Zrt részére.


A Junior Zrt. 2011 tavaszán kérte fel cégünket, hogy vegye kézbe a Zrt addig meglehetősen elhanyagolt online marketing és PR kommunikációját. A Junior Zrt versenytársai online PR segítségével, fizetett cikkekkel igyekeztek a közétkeztetéssel foglalkozó nagyvállalat hírét rombolni, ezzel jutva előnyhöz a tendereken. A rossz hír mindig is gyorsabban terjed, mint a jó: egy esetleges megbotlásunkra évtizedekig emlékeznek, míg sikereinket hajlamosak hamar elfelejteni. Ezen kellett változtatnunk.

Az első lépés a hatékony honlapkészítés

A Junior Zrt korábbi honlapja nem csak annyira rossz volt, hogy viszonylag kevés látogatót hozott a cégnek, egyenesen akkora hibákat tartalmazott, hogy a Google feketelistára helyezte, és magára a Junior Zrt kifejezésre sem jött a junior zrt kifejezést tartalmazó elsődleges domain néven sem a Junior weboldala. Ilyet is ritkán lát az ember…. Első feladatunk volt ennek az áldatlan állapotnak a megszüntetése, és egy új honlap készítése, keresőoptimalizálása. A honlapot elkészítettünk, melyet itt tekinthetünk meg: Junior Zrt. A keresőoptimalizálás alapjait a cég munkatársainak oktattuk, majd közösen kidolgoztuk a stratégiát, amely alapján rendszeres SEO munkák folynak, folyamatosan javul a weboldal keresőoptimalizáltsága, keresőpozíciói.

Az online PR feladatok

Mint a szülők, a megrendelők köszönő leveleiből egyértelmű a Junior Zrt magas minőségű szolgáltatást nyújt a közétkeztetés területén, a gyerekek szeretik azokat az ételeket, amelyeket a cég gyárt. A piaci versenytársak sem tudnak olyan híreket, negatív információkat előhozni, melyek ebben az évezredben történtek volna. Mivel a Junior 1953 óta létező vállalkozás, régi dolgokra mutogatni mindig van lehetőségük. Feladatunk volt tehát ezen réges-régi botlásokkal szemben a vevői megelégedettségre évtizedek óta büszke Junior bemutatása, és a Google találati listájában szerepeltetése. Mivel pozitív hírek szép számmal vannak, feladatunk ezekből való hírek kovácsolása, és online médiákban történő megjelentetése volt. Ezek segítségével elértük, hogy a Junior Zrt nevét beírva a Google-be, az első 20 találat között 90%-ban csak pozitív információk jelennek meg megbízónkról. A munkát addig folytatjuk, míg a 100%-ot el nem érjük!


Ossza meg!

 

Mit ér egy szép honlap, ha senki nem látogatja? Mit ér egy magas látogatottságú weboldal, ha az megjelenésében nem tükrözi cége szakértelmét?

 

Ugye Ön sem szeretné ha látogatói negatív képet alakítanának ki Önről, még mielőtt a vásárlóivá válnának?

 

Több éves szakértelemmel és tapasztalattal a hátunk mögött olyan komplett online megoldást kínálunk mely a mikro, kis- és középvállalkozások számára versenyképes pozíciót biztosít.

 

Marketing blog ízelítő

 

Hogyan írj jó hírlevelet

Az e-mail hírlevél igen régi, de elterjedt eszköz az online marketingben. Sokan úgy gondolják, hogy idejétmúlt és a közösségi médiában vagy blogolásban látják a jövőt. De nem, ez nem a múlté, nem vesztett fényéből és fontosságából. Gyakorlatban egyre jobban teljesít!  Tovább

2018-06-04

7 Marketing trend az idei évre

A marketing világa állandóan változik, pláne a közösségi média modern világában.  A brendeknek folyamatosan kihívás hogy versenyképesek maradjanak a piacon. Íme néhány  tendencia amivel érdemes foglalkozni Tovább

2018-06-01

REDESIGN

Mostanra az emberek mindent az interneten intéznek, legyen ez vásárlás, szórakozás, tájékozódás, kapcsolatteremtés, ügyintézés, cégek felkutatása stb. Ez van felgyorsult világban élünk!    Tovább

2018-06-01

A színek jelentősége a marketing világában

A marketingben tudatosan építenek a színekre, ugyanis számos kutatás és vizsgálat kimutatta, hogy a gyors döntésen alapuló vásárlások 80%-ánál színek alapján történik a döntés egy adott termék mellett. Így a színekre és hatásaikra mind a kereskedelemben, csomagolásokon, termékeken, reklámokban nagy hangsúlyt fektetnek! Tovább

2018-05-30

A jó design jó üzlet

De mi is az a jó design?! Gyakran feltett kérdés, rengeteg válasszal. Most összegyűjtöttük 2018 legdominánsabb trendjeit.   Tovább

2018-05-30

2018-as webdesign trendek

Mikor foglalkoztak utoljára a weboldalával? Tovább

2018-05-28

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Több, mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég keres Budapest XIV. kerületében lévő székhelyére programozó kollégát, első sorban sitebuild, frontend feladatok ellátására. Csatlakozz egy fiatalos csapatba, ahol szakmailag is fejlődhetsz változatos munkáinknak köszönhetően!   Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2018-03-21

A Sony World Photography Awards 2017 döntős képei

A Sony World Photography Awards 2017 lélegzetelállító döntős képei

A Sony World Photography Awards, ami az egyik legnevesebb esemény a profi és amatőr fotóművészek körében, nemrégiben közzétette a döntős versenyzők képeit. Tovább

2017-06-16

z generáció marketing

A Z generáció – A digitális bennszülöttek a piacon

A Z generáció, azaz a jelenlegi 13-17 évesek, már mobillal kezdték az iskolát. Ellentétben az Y generációval, akik a mobilhasználat úttörői voltak, a Z tinik már bennszülötteknek számítanak. Tovább

2017-05-18

Google Earth újdonságok

Újítások a Google Earth-ben

A Google nemrégiben átalakította, megújította az Earth-öt, és egy dolog bizonyos, hogy megérte két évet várni rá. Tovább

2017-05-12

További cikkek