Expedient honlapkészítő és online marketing tanácsadó cég, honlapkészítés,honlapkészítő cég,online marketing,közösségi marketing

Kedvencek közé

Miért az Expedient?


Mint minden beruházás esetén, a marketingben is a megtérülés a legfontosabb paraméter.  Lehet egy megoldás olcsó, ha haszontalan. Ha egy honlap nem felel meg a következő paramétereknek, akkor az is csak kidobott pénz.

 

 

Kerüljük tehát azokat a honlapokat, melyek:

 

 

nem rendelkezik fejlett adminisztrációs rendszerrel, mely lehetővé tenné, hogy a tulajdonosai programozási tudás nélkül is módosíthassák a honlap teljes tartalmát

nem egyedi honlapmotorra épül, ingyenes,opensource CMS rendszeren üzemel (Joomla, WordPress, stb…)

nem keresőoptimalizálható, az adminisztrációs rendszer nem teszi lehetővé a kódszavak kódba írását legalább 10-15 helyen

nem felel meg a szabványoknak

nem rendelkezik automatikus önjavító rendszerrel, mely a keletkező keresőoptimalizálási hibákat javítja, a javíthatatlanokra pedig felhívja a figyelmet

nem készült fel arra, hogy a mobil eszközökön is ugyan olyan jól használhatóak legyenek, mint számítógépeken

nem tartalmaz marketingértékelő rendszert, melynek segítségével értékelhetjük, vevőink milyen forrásból érkeztek és hogyan váltak vevővé

nem vezetik a látogatókat a megrendeléshez, így hiába van látogatottsága az oldalnak, nem hoz vevőket

 

 

 

Az ExpedientHybrid motor több mint 200 vállalatnál vezették be és működtetik az elmúlt 15 év során.  Ezek között egy tucat nagyvállalat és multi is van. Ezen tapasztalatok alapján folyamatosan fejlődő portálmotorunk a fentieket mind tudja, így megtérülése villámgyors. A portálmotor hatékonysága mellett a grafikai megjelenésben is különlegeset nyújtunk, hiszen kreatív igazgatónk festőművész. Ennek köszönhetőek díjaink is (Év honlapja, E-Festival, Magyar Internet és Médiadíj), melyeket több ízben elnyertünk az elmúlt 10 év során.

 

Expedient honlapkészítés, keresőoptimalizálás

Expedient Kiegészítő szolgáltatások, keresőoptimalizálás, közösségi média marketing

 

 


Ossza meg!

 

Mit ér egy szép honlap, ha senki nem látogatja? Mit ér egy magas látogatottságú weboldal, ha az megjelenésében nem tükrözi cége szakértelmét?

 

Ugye Ön sem szeretné ha látogatói negatív képet alakítanának ki Önről, még mielőtt a vásárlóivá válnának?

 

Több éves szakértelemmel és tapasztalattal a hátunk mögött olyan komplett online megoldást kínálunk mely a mikro, kis- és középvállalkozások számára versenyképes pozíciót biztosít.

 

Marketing blog ízelítő

 

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Több, mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég keres online alkalmazások fejlesztéséhez programozó kollégát. Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2017-02-20

design díj nyertesek

A 2017-es design díj győztesei képekben

Az A' Design Award and Competition minden évben kihírdet egy design díj győztest, adott termékkategóriákban. Az idei versenyen kifejezetten erős volt a mezőny. Íme a kategóriák győztesei képekben. Tovább

2017-04-28

Tervezési felülvizsgálat menete

A hibátlan tervezési felülvizsgálat 7 lépésben

A tervezési felülvizsgálat lehet az egyik legstresszesebb feladat egy weboldal projektjében. Habár a visszacsatolás a folyamat egy értékes része, eljutni odáig nem könnyű. A tökéletes design felülvizsgálatához elkötelezettség szükséges, mind a vezető tevező, mind a csapat részéről. Te, mint designer, segíthetsz néhány alapszabály megállapításában, mely az asztalnál ülők körében rendkívül lényeges, valamin egy design projektet eredményez. Tovább

2017-04-27

lassú weboldal

Miért tölt be lassan a weboldalad, és mit tehetsz ellene?

Az interneten nincs helye lassú weboldalnak. Az átlagos Google felhasználó nem fog olyan oldalakkal bajlódni, aminek túl sok idő szükséges a betöltéshez. Ez a hozzáállás vezetett ahhoz, hogy a keresőmotor 2010 óta, a gyorsaságot is figyeleme veszi a rangsorolásnál. Tovább

2017-04-21

webdesign újdonságok

Néhány újdonság a webdesig világában áprilisban

A lista majdnem összes tagja ingyenes, és könnyen használható mind a szakértők, mind a kezdő webdesignerek számára. Tovább

2017-04-20

kiterjesztett valóság

A kiterjesztett valóság

Mindenütt ott van a kiterjesztett valóság (angolul: augmented reality, AR). Minden nap olvashatunk róla a hírekben, és habár a VR (virtuális valóság) nagy dolognak számít, úgy tűnik az AR kezdi átvenni helyét a ranglistán. Tovább

2017-04-18

Klímaváltozás, street art

A klímaváltozás veszélyei képekben

Mi történik, ha vegyítjük a falfestést a klímaváltozásra való felhívással? Ez éppen az a művészeti ágazat, amelyet a Wooden Wave duo, Matthew és Roxanne Ortiz bemutatott hawaii-n, az éves freskó fesztiválon. Tovább

2017-04-12

Hangalapú keresés

A hangalapú keresés jövője

Érdekes időszak ez a hangalapú keresés szempontjából, mind a fogyasztók körében való elterjedése, mind a technológiai fejlesztések tekintetében. Túlléptünk azon az időszakon, hogy a hangalapú keresést egy futurisztikus, távoli jelenségnek lássuk, és manapság már elektronikus eszközeink szerves részének tekintjük azt. Tovább

2017-04-07

A tervezői gondolkodásmód

A design thinking, azaz a tervezői gondolkodásmód

A tervezői gondolkodásmód alapja, hogy a problémamegoldás folyamatának középpontjába, az embereket helyezzük. Lényege, hogy inkább egy átfogó célra összpontosítunk, egy adott probléma megoldása helyett. Segíthet nekünk a világ legkomplexebb problémáinak megoldásában (például a globális felmelegedés), de a web iparban is jól alkalmazható a mindennapok során. Tovább

2017-04-06

Facebook követők számának növelése

8 módszer, hogy növeld Facebook oldalad követőinek számát

A több mint egymilliárd, rendszeres Facebook felhasználót elérve, a vállalatok gyorsan és egyszerűen bemutathatják termékeiket, illetve szolgáltatásaikat leendő vásárlóiknak. Miután az oldal létrehozása ingyenes, természetes, hogy élnek a lehetőséggel, sőt, még a Facebook fizetett hirdetéseit is használják, hogy a számukra demográfiailag is megfelelő célcsoportot elérjék. Tovább

2017-03-30

További cikkek