Publishing a gyógyszeriparban: Utazáselőtt - portálkészítés az egészségügyben

Kedvencek közé

Publishing a gyógyszeriparban

2013-11-07


Az Utazáselőtt.hu oldalt 2007-ben vettük át. Az oldal akkori látogatottsága 4 és 6.000 egyedi látogató között mozgott. A 2009-es évben munkánk nyomán az Utazáselőtt portált több, mint 300.000 egyedi látogató kereste fel. Hogy mit is tettünk meg ezért? Nézzük csak sorjában!


Portál tervezés és fejlesztés az egészségügyben, koncepció alapján

Az Utazáselőtt.hu domain alatt egy nem keresőoptimalizált, rossz felépítésű honlapmotor, és egy elavult grafikai arcu- latú weblap működött. Első lépésben ezt orvosoltuk, és PHP alapú, SEO központú, igényes grafikai világú új egészségügyi portált hoztunk létre. Az ExpedientHybrid honlapmotorját immáron 8 éve fejlesztik programozóink és online marketing tanácsadóink, így a motor nem csak a keresőoptimalizálás szempontjait veszi figyelembe, de felhasználóbarát, mind látogatói, mind megrendelői oldalról. Ennek köszönhetően a portálkészítés hatására az Utazáselőtt keresőoptimalizáltá vált, látogatottsága hamarosan megduplázódott.

Portálfejlesztés online marketing koncepció alapján

Megrendelőnk számára a Marketing Professzorok csoport egy hosszú távú stratégiát dolgozott ki a fejlődés elérésének érdekében. Az oldal tartalma annak átvételekor a mainak töredéke volt csupán. Első feladatunk volt megértetni a megrendelővel, hogy ahhoz, hogy sokan láthassák azt, amit kommunikálni szeretne (jelen esetben az utazás előtti védőoltások fontosságát), nem elég egy honlapot készíteni, ami csak az utazási betegségekről szól. Azok, akik utazást terveznek, nem feltétlenül gondolnak arra, hogy elkaphatják a hepatítiszt külföldön. Amennyiben az adott oldal csak a hepatitisz védőoltás kifejezésre jön jól, sokkal kevesebb utazót érhetünk el, mintha az „Egyiptom időjárása” kifejezésre is előkelő helyen listázza az oldalt a Google. Megrendelőnk szép lassan megtapasztalta, hogy az általunk javasolt bővítések ugyan rontják a konverziós arányt, de abszolút értékben jelentősen növelik a konverziós oldalakat meglátogatók számát. Így az Utazáselőtt.hu Marketing Professzorok online marketing tanácsadónk  illetve a portál befutása után tanítványa, Hajzer Bence tanácsadók javaslatai alapján többször nagyobb tartalombővítésen és fejődésen ment keresztül.

A portál végső arculatát Kecskeméti Dóra kreatív igazgatónk által tervezett teljes grafikai átalakítás és tartalombővítés során nyerte el.

Portálüzemeltetés és keresőoptimalizálás a egészségügyben

Az Utazáselőtt esetében a honlapkészítés mellett a portál üzemeltetése és a folyamatos keresőoptimalizálás is feladatunk volt. A folyamatos törődés meg is hálálta magát: a portál a megrendelőnk által előírt összes kifejezésre az első 3 találat között van a Google listájában. A Totális Internetes Jelenlét megvalósítása érdekében a linkstratégia kiépítése is cégünk feladata volt. Kezdetben alig több, mint 20 link mutatatott az Utazáselőtt.hu domainre, ma ez több, mint 1000.


Az Utazáselőtt egészségügyi portál és az Expedient sikertörténete

Az Utazáselőtt, mint a védőoltások kicsi honlapja került hozzánk, 2010-re ebből online marketing tanácsadóink valamint honlapmotorunk segítségével egy keresőoptimalizált, nagy látogatottságú, igényes grafikájú portál lett. Koncepciónk és grafikai kivitelezésünk a 2009-es Magyar Internet Média és Webdíj nonprofit kategóriájában az első helyezést érte el. A bírálók szerint különösen kiemelkedő a portál esetében az „Egységes design, rengeteg hasznos információ, interaktivitás”. A zsüri szavai mellett a Google Analytics számai is örömmel töltenek el bennünket: munkánk valóban sikeres, és bár ügyfelünk a kezdetekben nem hitt Marketing Professzorok koncepciójukban, az eredmények és a számok bennünket igazoltak.

 


Ossza meg!

 

Mit ér egy szép honlap, ha senki nem látogatja? Mit ér egy magas látogatottságú weboldal, ha az megjelenésében nem tükrözi cége szakértelmét?

 

Ugye Ön sem szeretné ha látogatói negatív képet alakítanának ki Önről, még mielőtt a vásárlóivá válnának?

 

Több éves szakértelemmel és tapasztalattal a hátunk mögött olyan komplett online megoldást kínálunk mely a mikro, kis- és középvállalkozások számára versenyképes pozíciót biztosít.

 

Marketing blog ízelítő

 

Hogyan írj jó hírlevelet

Az e-mail hírlevél igen régi, de elterjedt eszköz az online marketingben. Sokan úgy gondolják, hogy idejétmúlt és a közösségi médiában vagy blogolásban látják a jövőt. De nem, ez nem a múlté, nem vesztett fényéből és fontosságából. Gyakorlatban egyre jobban teljesít!  Tovább

2018-06-04

7 Marketing trend az idei évre

A marketing világa állandóan változik, pláne a közösségi média modern világában.  A brendeknek folyamatosan kihívás hogy versenyképesek maradjanak a piacon. Íme néhány  tendencia amivel érdemes foglalkozni Tovább

2018-06-01

REDESIGN

Mostanra az emberek mindent az interneten intéznek, legyen ez vásárlás, szórakozás, tájékozódás, kapcsolatteremtés, ügyintézés, cégek felkutatása stb. Ez van felgyorsult világban élünk!    Tovább

2018-06-01

A színek jelentősége a marketing világában

A marketingben tudatosan építenek a színekre, ugyanis számos kutatás és vizsgálat kimutatta, hogy a gyors döntésen alapuló vásárlások 80%-ánál színek alapján történik a döntés egy adott termék mellett. Így a színekre és hatásaikra mind a kereskedelemben, csomagolásokon, termékeken, reklámokban nagy hangsúlyt fektetnek! Tovább

2018-05-30

A jó design jó üzlet

De mi is az a jó design?! Gyakran feltett kérdés, rengeteg válasszal. Most összegyűjtöttük 2018 legdominánsabb trendjeit.   Tovább

2018-05-30

2018-as webdesign trendek

Mikor foglalkoztak utoljára a weboldalával? Tovább

2018-05-28

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Több, mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég keres Budapest XIV. kerületében lévő székhelyére programozó kollégát, első sorban sitebuild, frontend feladatok ellátására. Csatlakozz egy fiatalos csapatba, ahol szakmailag is fejlődhetsz változatos munkáinknak köszönhetően!   Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2018-03-21

A Sony World Photography Awards 2017 döntős képei

A Sony World Photography Awards 2017 lélegzetelállító döntős képei

A Sony World Photography Awards, ami az egyik legnevesebb esemény a profi és amatőr fotóművészek körében, nemrégiben közzétette a döntős versenyzők képeit. Tovább

2017-06-16

z generáció marketing

A Z generáció – A digitális bennszülöttek a piacon

A Z generáció, azaz a jelenlegi 13-17 évesek, már mobillal kezdték az iskolát. Ellentétben az Y generációval, akik a mobilhasználat úttörői voltak, a Z tinik már bennszülötteknek számítanak. Tovább

2017-05-18

Google Earth újdonságok

Újítások a Google Earth-ben

A Google nemrégiben átalakította, megújította az Earth-öt, és egy dolog bizonyos, hogy megérte két évet várni rá. Tovább

2017-05-12

További cikkek