Így növeld Facebook oldalad követőinek számát

Kedvencek közé

2017-03-30

Szerző: Gángó Anna

8 módszer, hogy növeld Facebook oldalad követőinek számát

Facebook követők számának növelése

A több mint egymilliárd, rendszeres Facebook felhasználót elérve, a vállalatok gyorsan és egyszerűen bemutathatják termékeiket, illetve szolgáltatásaikat leendő vásárlóiknak. Miután az oldal létrehozása ingyenes, természetes, hogy élnek a lehetőséggel, sőt, még a Facebook fizetett hirdetéseit is használják, hogy a számukra demográfiailag is megfelelő célcsoportot elérjék.


A Facebook nem csak a népszerűsítést szolgálja. A vállalatok gyorsan megismerhetik leendő vásárlóikat, és az iparág trendjeit. De hogyan szerezzünk lájkolókat, és követőket? Először is, sokan nem ismerik a különbséget a „Like” és a „Követem” között.

Amikor valaki lájkolja az oldalad, azzal automatikusan be is követi. De ez nem jelenti azt, hogy mindig látni is fogják, ha posztolsz. A követés opció alatt, két lehetőség jelenik meg: Alapértelmezett, vagy Megjelenítés elsőként. Az utóbbi az, amit egy vállalat akar, mert ekkor mindig megjelenik posztunk a látogatóink kezdőoldalán.

A legegyszerűbben ez úgy érhető el, ha megkéred látogatóid, hogy ne csak lájkoljanak, hanem a „Megjelenítés elsőként” opcióval kövessenek. Ne erőltesd, egyszerűen csak kérd, és indokold meg, miért éri ez meg nekik.

Most térjünk vissza egy picit az alapokhoz, a lájkgyűjtéssel kapcsolatban. Ahogy minden jó marketing kezdeményezésnél, itt is szükség van stratégiára. A következőkben felsorolunk 10 taktikát, mellyen növelheted facebook oldalad követőinek számát.

Facebook követők számának növelése 1.: Használj megnyerő tartalmat!

Minden sikeres marketing kampány kulcsa, a megnyerő tartalommal kezdődik. A blogposztoktól az infografikákig, a minőség és a releváns tartalom mondhatni kötelező jellegű kell legyen a sikerhez.  

Ugyan ez vonatkozik a Facebookra. Győződj meg róla, hogy minden egyes posztnak van értéke valamilyen módon, akár szórakoztató, vagy problémamegoldó jellegű. Ez a képekre is vonatkozik, főleg mivel rendkívül fontos a szerepük. A Buzzsumo szerint, a posztok 2,3-szoros benyomást keltenek, ha van mellette kép.

Ez mind ahhoz vezet, hogy aktuális követőid megosztják tartalmadat saját oldalaikon, ami segít bevonzani új oldallájkokat. Ne feledd, „a tartalom a király”, a marketing csatornák között. A sztenderd arány a 20% népszerűsítő, és 80% nem-népszerűsítő poszt.

Facebook követők számának növelése 2.: Ossz meg élő adásokat!

Tavaly nyáron, a Facebook azt nyilatkozta, hogy a felhasználók 3x több időt töltenek az élő videók nézésével, mint a hagyományos videókéval. Ez a trend folytatódik, és az összes top vállalat használja, a Dunkin Donutstól, az Airbnb-ig.

Jó példa erre, egy Buzzeed élő videó tavaly nyárról. A videóban két alkalmazott próbált felrobbantani egy dinnyét úgy, hogy minél több gumit húztak rá. Az eredmények szerint a 45 perces videó alatt, több mint 800,000 néző volt. A nézők közül, pedig rengetegen csatlakoztak az oldalhoz is.

Facebook követők számának növelése 3.: Rendszeresen posztolj!

Ez igen egyszerű, legyen egy bevett rutinod a posztoláshoz. Előre beosztott időpontokban ossz meg a hét folyamán!

Például, a digitális marketing világában, a tartalom marketing posztok naponta egyszer, dél körül futnak, míg a SEO tartalmak 3 óra körül.

Legyen a tartalom következetes, hétről-hétre, napról-napra. Az emberek imádják a következetességet, és ez segíti az online közösségi médiában való jelenléted.

Facebook követők számának növelése 4.: Népszerűsítsd oldaladat más közösségi média oldalakon!

A kereszt-csatorna marketing a közösségi médiában létfontosságú az új követők eléréséhez. Van már Instagram, Twitter, LinkedIn, vagy Snapchat oldalad? Népszerűsítsd oldalad ezeken keresztül. Jó szabály ezek használatára, hogy kéthetente posztolj, a legtöbb követő eléréséért.

Facebook követők számának növelése 5.: Hirdess nyereményjátékokat!

Ki nem szereti a nyereményjátékokat, vagy bármit ami ingyen van, ami azt illeti? Légy kreatív és hirdess nyereményjátékokat minden hónapban, akciókért, vagy ingyenes termékekért, szolgáltatásokért. Győződj meg róla, hogy a tartalom leköti őket, és bevonzza a barátaikat is.

Facebook követők számának növelése 5.: Használj fizetett Facebook hirdetésehet!

Ha gyorsan akarsz Facebook oldal követőket szerezni, a fizetett hirdetés elengedhetetlenül fontos. A Facebook igen egyszerűvé tette a hirdetések készítését és fizetését, valamint engedélyezi, hogy bármely demográfiai célcsoportot (nemet, korosztályt, stb.) megcélozz.

Legyenek a hirdetések egyszerűek, és adj okot a célcsoportnak arra, hogy lájkolják oldalad. Itt igazán fontos kiemelned, hogy rendszeresek nyereményjátékaid, és értékes információt tudsz nyújtani.

Facebook követők számának növelése 6.: Kommentelj a tiedhez hasonló oldalakon!

Rendszeresen írj igényes kommenteket  más vállalatok oldalán, a saját piacodon belül. Ez bevonzza az ő közönségüket, csak győződj meg róla, hogy nem a személyes, hanem céges oldalad nevében írsz.

Facebook követők számának növelése 7.: Utalj Facebook oldaladra cikkeidben!

Mindamellet, hogy van kiegészítő a közösségi média lájkokhoz és megosztásokhoz oldaladon, invitáld az embereket szövegesen is, hogy osszanak meg, és lájkoljanak.

A gyakorlatban eltérő módszereket alkalmaznak erre, legyen szöveges link, vagy banner-szerű hirdetés, egy „Lájkolj minket Facebook-on” felirattal.

Facebook követők számának növelése 8.: Ajánlj akciókat a szolgáltatásaidra, termékeidre a lájkokért cserébe

Ez elég jól működik, gondolj csak bele: „Like-olj minket Facebook-on, és 10%-on elengedünk az árból.” Ez a hozzáadott érték.

Összefoglaló gondolatok a Facebook követők számának növeléséről:

Bármekkora is legyen céged, elengedhetetlenül fontos a Facebook oldal vezetése. Minél több a like, annál erősebb a közösségi megjelenésünk, nemcsak célcsoportunk, de versenytársaink szemében is.

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/10-effective-ways-increase-facebook-page-fans/188767/?utm_content=bufferdb9e9&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer


Ossza meg!

 

Mit ér egy szép honlap, ha senki nem látogatja? Mit ér egy magas látogatottságú weboldal, ha az megjelenésében nem tükrözi cége szakértelmét?

 

Ugye Ön sem szeretné ha látogatói negatív képet alakítanának ki Önről, még mielőtt a vásárlóivá válnának?

 

Több éves szakértelemmel és tapasztalattal a hátunk mögött olyan komplett online megoldást kínálunk mely a mikro, kis- és középvállalkozások számára versenyképes pozíciót biztosít.

 

Marketing blog ízelítő

 

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Több, mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég keres online alkalmazások fejlesztéséhez programozó kollégát. Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2017-02-20

A Sony World Photography Awards 2017 döntős képei

A Sony World Photography Awards 2017 lélegzetelállító döntős képei

A Sony World Photography Awards, ami az egyik legnevesebb esemény a profi és amatőr fotóművészek körében, nemrégiben közzétette a döntős versenyzők képeit. Tovább

2017-06-16

z generáció marketing

A Z generáció – A digitális bennszülöttek a piacon

A Z generáció, azaz a jelenlegi 13-17 évesek, már mobillal kezdték az iskolát. Ellentétben az Y generációval, akik a mobilhasználat úttörői voltak, a Z tinik már bennszülötteknek számítanak. Tovább

2017-05-18

Google Earth újdonságok

Újítások a Google Earth-ben

A Google nemrégiben átalakította, megújította az Earth-öt, és egy dolog bizonyos, hogy megérte két évet várni rá. Tovább

2017-05-12

közösségi média marketing stratégia

9 hozzávaló a sikeres közösségi média marketinghez

A közösségi média ereje abban rejlik, hogy képes kiépíteni a márkaismertséget, és fokozni az un. ROI-t, azaz a megtérülést. Rengeteg biznisz marketing költségvetésében és stratégiájában tölt be domináns szerepet. Ha még nem végeztél közösségi média marketinget, elsőre talán nehéz feladatnak tűnhet, és rengeteg ember azt sem tudja, hol kezdjen bele. Tovább

2017-05-11

ingyenes ikonok

15 ingyenes ikonkészlet

Ha a webdesignra kerül a sor, főként az ui (felhasználói felület) design-ra, az ikonok kritikus szerepet játszanak benne. Ha helyesen használjuk őket, képesek fokozni bármely webdesign hatását, hozzáadott vizuális értékükkel. Azonban minden egyes alkalommal újonnan tervezett ikonokkal előrukkolni rendkívül időigényes, és nem túl praktikus megoldás. Tovább

2017-05-04

design díj nyertesek

A 2017-es design díj győztesei képekben

Az A' Design Award and Competition minden évben kihírdet egy design díj győztest, adott termékkategóriákban. Az idei versenyen kifejezetten erős volt a mezőny. Íme a kategóriák győztesei képekben. Tovább

2017-04-28

Tervezési felülvizsgálat menete

A hibátlan tervezési felülvizsgálat 7 lépésben

A tervezési felülvizsgálat lehet az egyik legstresszesebb feladat egy weboldal projektjében. Habár a visszacsatolás a folyamat egy értékes része, eljutni odáig nem könnyű. A tökéletes design felülvizsgálatához elkötelezettség szükséges, mind a vezető tevező, mind a csapat részéről. Te, mint designer, segíthetsz néhány alapszabály megállapításában, mely az asztalnál ülők körében rendkívül lényeges, valamin egy design projektet eredményez. Tovább

2017-04-27

lassú weboldal

Miért tölt be lassan a weboldalad, és mit tehetsz ellene?

Az interneten nincs helye lassú weboldalnak. Az átlagos Google felhasználó nem fog olyan oldalakkal bajlódni, aminek túl sok idő szükséges a betöltéshez. Ez a hozzáállás vezetett ahhoz, hogy a keresőmotor 2010 óta, a gyorsaságot is figyeleme veszi a rangsorolásnál. Tovább

2017-04-21

webdesign újdonságok

Néhány újdonság a webdesig világában áprilisban

A lista majdnem összes tagja ingyenes, és könnyen használható mind a szakértők, mind a kezdő webdesignerek számára. Tovább

2017-04-20

További cikkek